Info
Před více než dekádou Yeti opustilo svět XC. Zatímco měli plné ruce práce se sjížděním kopců směrem dolů, do XC se dostalo mnohem více X faktoru a to přilákolo zpět legendu ASR. V dnešním pojetí XC pomůže všem závodníkům být rychlejší tam, kde je to potřeba. Na první pohled se může zdát, že je tu mnoho podobných kol, ale nenechte se uvést v omyl. Není jako ostatní, naopak, je dost odlišný. Yeti ještě nevyrobilo lehčí celoodpružené kolo. Přináší odpružení optimalizované pro závodní horská kola. Taková, která vyžadují technické skills, nejen tupé šlapání.
Technology
TECHNOLOGIE
Zdvih vidlice: 120mm, zdvih rámu: 115mm |
TURQ - High modulus karbon rám z těch nejlepších vláken |
ISCG-05 montáž pro vodítko řetězu a bashguardu |
dokonale tiché vnitřní vedení kabeláže |
kolo specifikováno pro agresivní XC |
31.6 mm průměr sedlovky |
Pro pláště o rozměru 29 x 2.4" |
Sram UDH patka |
YETI ASR – Protože v XC je znovu více „X“! | TECH NEWS BIKEANDRIDE.CZ
Bývaly časy, kdy se značka YETI XC závodům rozhodně nevyhýbala! Jenže pak se „něco změnilo“ a tahle parta z Colorada se rozhodla, že už není nutné soukat se do upnuté lycry, že bude lepší užívat si více zábavy v terénu. Nedávno se ale kolo dějin opět pootočilo, kategorie XC se se začala více soustředit na písmeno „X“, až si v YETI řekli, že k tomu sami přihodí pár kdysi dobře známých znaků: YETI ASR!
Specifické tvary jednotlivých vrstev carbonu, kritický výběr materiálu, inteligentní metody skládání a plynulé přechody mezi jednotlivými karbonovými vrstvami eliminovaly nadbytečný karbon, čímž se dosáhlo radikální pevnosti při mimořádně nízké hmotnosti.
ŽÁDÝ NADBYTEČNÝ CARBON
TUHOST KOLA VYLADĚNÁ PRO KAŽDOU VELIKOST ZVLÁŠŤ
Dalším cílem pro ASR bylo zkonstruovat každou velikost rámu tak, aby měli všichni jezdci stejný pocit torzní tuhosti bezohledu na velikost. Protože rám ASR používá jednovrstvý karbon, aby se eliminoval nadbytečný materiál, musela být každá vrstva přesně vyřezaná. Zdlouhavé? Ano! Stojí to za to? Rozhodně!
Bovdeny jsou vždy při vstupu i výstupu z rámu zajištěny proti pohybu. Takhle tiché Yeti ještě nikdy nebyly.
VEDENÍ BOVDENŮ
INTEGROVANÝ ZADNÍ BLATNÍK
Je to prvek rámu, u kterého si všimnete, jak velký rozdíl dělá, až když ho nemáte.
Univerzální patka, která je dostupná po celém světe. Už nikdy nebudete mít zkažený bike trip díky tomu, že nemůžete sehnat náhradní patku.
PATKA SRAM UDH
Specifications
Specifications
Geometry
GEOMETRIE
VELIKOSTNÍ TABULKA
Ceny a poptávka
Varianty a ceny
Barevné varianty |
---|
Rám | |
---|---|
ASR | 107 900 Kč |
Kompletní kolo | |
---|---|
ASR - C2 | 158 900 kč |
aSR - C2 Ultimate 3P | 175 900 kč |
ASR C Series GX TRANS | 185 900 KČ |
ASR C Series GX TRANS ultimate 3p | 202 900 KČ |
ASR - T2 | 201 900 kč |
ASR - T2 karbonová kola | 262 900 KČ |
ASR T3 XO TRANS | 232 900 KČ |
ASR T3 XO TRANS KARBONOVÁ KOLA | 293 900 KČ |
ASR XX1 Mechanical | 225 900 KČ |
ASR XX1 Mechanical KARBONOVÁ KOLA | 278 900 KČ |
ASR T5 SL XX TRANS Karbonová koLa | 390 900 KČ |
Poptávka
Are you interested in this bike? Great!
Do not hesitate to contact us, great deal guaranteed!